quesna prep
quesna prep
quesna prep
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

quesna prep

منتدى لخدمة الطلاب وللتواصل معهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الطموح ينسينا الجروح
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف محمد حازم الأحد نوفمبر 11, 2012 11:06 am

» نتيجة اعداديه المنوفيه اخر العام 2011/2012
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف Mr /Mohamed Hamdi الجمعة يونيو 08, 2012 4:56 pm

» انتهاء امتحانات الاعداديه
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف Mr /Mohamed Hamdi الأحد مايو 20, 2012 3:10 pm

» كيف طارت ورقة الاختبار؟!
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف the star السبت مايو 12, 2012 10:23 pm

» ما عمر كلا من سيدنا محمد و سيدنا عمر و سيدنا ابي بكر
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف the star السبت مايو 12, 2012 10:14 pm

» إدانة ملياردير أمريكي في أكبر قضية احتيال بوول ستريت
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف MahMouD..ELSaieD الخميس مارس 08, 2012 2:11 pm

» أخبار عن أسعار الدولارات
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف MahMouD..ELSaieD الخميس مارس 08, 2012 12:13 am

» الإعجاز العلمي للقرآن الكريم في السمع والبصر والفؤاد
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف MahMouD..ELSaieD الأربعاء مارس 07, 2012 11:46 pm

» معلومات عجيبة وغريبة وحديثة
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف MahMouD..ELSaieD الأربعاء مارس 07, 2012 11:40 pm

» اسئلة و اجوبة اسلامية
رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeمن طرف MahMouD..ELSaieD الأربعاء مارس 07, 2012 11:28 pm

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

رحلة الى اسكندرية

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
لجين عبدالله
عضو فعال
عضو فعال
لجين عبدالله

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 9:59 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة santa afro
قامت مدرستنا فى يوم الجمعة الموافق 26\3\2010 برحلة الى مدينة الاسكندرية على جميع الاعضاء اللى كانو فى الرحلة يكتبو رايهم فيها بس بجد كانت ممتعة جدااااااااااااااااااااااااااااااا afro afro afro king sunny
T H E D A R K G A M E R
عضو فعال
عضو فعال
T H E D A R K G A M E R

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالأحد مارس 28, 2010 9:57 am

انتى كنتى فى الرحلة انا رحتها القلعة حلوة بس البحر احسن بكتيرررررر والمكتبة شكل على الفاضى بس فيه شوية حجات حلوة والملاهى كانت كلها لعب اطفال الا اعبتين او اكثر afro afro afro afro afro sunny sunny sunny alien alien king king king king queen queen queen queen
Mr /Mohamed Hamdi
BOSS
BOSS
Mr /Mohamed Hamdi

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالأحد مارس 28, 2010 11:47 am

بصراحه الاجمل فى الرحلة كانت الروح الطيبة بين المدرسين والطلاب والطالبات
ثانيا /البحر صنع ربى لا غبار عليه . جمال غير عادى وبجد شئ غير عادى .
ثالثا/المكتبه جميلة ولكن لم نستمتع بها لضيق الوقت ومعظم الاماكن كانت داخلها مغلقه (الجمعه)
اما الملاهى انا مليش فى الالعاب ولكن المهم ان الكثير فرحوا بها

الشكر الوفير للاستاذه والاخت الفاضله/ أ عبير الشافعى ( مجهود جبار ودراية بالامور )
ننتظر الرحله القادمه منها Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
https://quesnaprep.ahlamontada.net
لجين عبدالله
عضو فعال
عضو فعال
لجين عبدالله

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 10:13 pm

بجد الرحلة كانت جميلة واحلى حاجة عجبتنى فيها مكتبة الاسكندرية كانت روعة بجد وكمان البحر والقلعة كانت رحلة بجد so nice realy sunny sunny sunny
الا انا؟!!؟
عضو فعال
عضو فعال
الا انا؟!!؟

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 1:40 am

طبعا الرحلة كانت كتييييييييييييييييييييييييييييير حلوة و المجهود اللى ا/عبير عملتة
ولا اجدع راجل كان هيقدر يعمل كدة
بس انا كنت فى اتوبيس الصبيان و عرفت فعلا قيمت البنات اوووووووووووووووووووووه..استحالة اللى كانو بيعملوا ده هرجلة و مفيش نظام ومفيش دم بيجرى فىهم "مش كلهم"بس تهزيىْ و شتيمة ولا دى مأثرة ولا دى مأثرة
رحلة الى اسكندرية Kopfschuettel رحلة الى اسكندرية Kopfschuettel رحلة الى اسكندرية Suspect رحلة الى اسكندرية Suspect رحلة الى اسكندرية Suspect رحلة الى اسكندرية Suspect
http://nancy93.yoo7.com/index.htm
T H E D A R K G A M E R
عضو فعال
عضو فعال
T H E D A R K G A M E R

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 8:43 am

فعلا انا معرفش اعدت معاهم ازاى
لجين عبدالله
عضو فعال
عضو فعال
لجين عبدالله

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 10:20 am

هههههههههههه عندك حق يانانسى
الا انا؟!!؟
عضو فعال
عضو فعال
الا انا؟!!؟

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 6:21 pm

اعدت عادى ما انا بعشرة منهم محدش كان هيقدر يعملى حاجة وانا كمان مكنتش لوحدى"ذا جوست" امال المشرفين راحو فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رحلة الى اسكندرية Fresse رحلة الى اسكندرية Fresse رحلة الى اسكندرية Fresse رحلة الى اسكندرية Fresse رحلة الى اسكندرية Fresse رحلة الى اسكندرية Fresse
لجين عبدالله
عضو فعال
عضو فعال
لجين عبدالله

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 6:54 pm

ههههههههههههه صح يانانسى
الا انا؟!!؟
عضو فعال
عضو فعال
الا انا؟!!؟

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 7:02 pm

طبعا يا لوجى انتى اكتر وحده عارفة ان كدة ولالالالالالالا
رحلة الى اسكندرية Icon_cool رحلة الى اسكندرية Icon_cool رحلة الى اسكندرية Icon_cool رحلة الى اسكندرية Icon_cool
T H E D A R K G A M E R
عضو فعال
عضو فعال
T H E D A R K G A M E R

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 8:38 pm

المشرفين كانو قاعدين معاكو اما لو كنتى مكانى وقعدتى ورا مكنتيش حتستحميلى ثانية وارة كل الاولاد قلة ادب بس لو كان مستر فى اتوبيس الصبيان وكان جالس ورا كان علمهم الادب علشانهو الريس بتعنا مش صح كده وله اه
الا انا؟!!؟
عضو فعال
عضو فعال
الا انا؟!!؟

رحلة الى اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: رد: رحلة الى اسكندرية   رحلة الى اسكندرية Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 12:43 am

والله يا عمرو انا مسمعتش ان فى ولد زعق فى الصبيان دول انا عارفة ان مفيش حاجة بايدك كنت تعملها
ولكن ديه مكنتش هتقدر تعملها ولاايه رحلة الى اسكندرية Icon_tongue
ع العموم انا لو كنت مكانك مكنتش هعمل غير اللى قولته بس على الاقل كنت ممكن اجمعهم ومثلا كنا نغنى بدل الوش و الصداع اللى كان حاصل ده وكل واحد مشغل موبايلة بصوت عالى وف ملكوت لوحدة
اما انا:
فكنت حطة الm b 4 وعايشة اللحظات ديه انا و وحدى وزميلتى اللى كانت معايا ف البص
وانصح ان المدرسة تاخد قرار بعدم قيام رحلات تانى مع الاولاد
كفايا عليهم هيبقى رحلات و كمبيوتر وقلة مذكرة ولا مبالاه و عدم تركيز........................اقول اية ولا اية
رحلة الى اسكندرية Icon_pirat رحلة الى اسكندرية Icon_pirat رحلة الى اسكندرية Icon_pirat

رحلة الى اسكندرية
صفحة 1 من اصل 1